To Walk In The Park i mai

Denne måneden kan du bli med på to Walk In The Park. En i Oslo og en på Romerike 🌳

Denne måneden er det to Walk In The Park.
En i Oslo og en på Romerike.

Meld deg på der det passer eller bli med på begge.

Det er ingen tvil om at nettverksbygging er både populært og nyttig.

ROMERIKE:

Tirsdag 26.mai kl 09
Losby Gods

Vi starter dagen med en helt fantastisk historisk vandring gjennom godset sammen med direktør, Heidi Elisabeth Fjellheim! Etter vandringen går vi ut i de flotte omgivelsene rundt godset og går turer i grupper og blir kjent. Etter 15 minutter byttet vi grupper og finner nye og knytte bekjentskap med!🚶‍♂️🌳

Billett inkl lunsj/vandring hentes ut her:
https://lnkd.in/dJJMfGYQ

OSLO

Onsdag 27. mai kl. 10.00
Den Norske Opera

Lavterskel nettverkstreff i frisk luft og vakre omgivelser. Denne gangen møtes vi uten for inngangen til Den Norske Opera i Oslo og spiser lunsj i Barcode dersom du ønsker etterpå.

Meld deg på her: 👇
https://lnkd.in/egMMKUPM

Har du ikke vært med før?
Slik fungerer det:

Tre og tre går sammen i 15 minutter før vi bytter gruppe.
På denne måten får du mulighet til å bli litt kjent, kjenne på kjemien, evnt booke deg et møte!

𝐊𝐨𝐦 𝐬𝐨𝐦 𝐝𝐮 𝐞𝐫, 𝐯æ𝐫 𝐝𝐞𝐠 𝐬𝐞𝐥𝐯, 𝐡𝐚 𝐞𝐭 å𝐩𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐧, 𝐛𝐣𝐮𝐝𝐚 𝐩å. 🌳

Følg med

Abonner på vårt nyhetsbrev

Få nyttig informasjon om Walk In The Park