Walk In The Park Oslo i mai

Bli med på Walk In The Park onsdag 27. mai kl. 10.00 🌳 Åpent for alle!

💚 velkommen til et lavterskel nettverkstreff i frisk luft og vakre omgivelser. Denne gangen møtes vi uten for inngangen til Den Norske Opera i Oslo. 🎵

Meld deg på her: 👇
https://lnkd.in/egMMKUPM

Har du ikke vært med før? 🌳
Slik fungerer det:
kl 10.00 møtes vi.
Tre og tre går sammen i 15 minutter før vi bytter gruppe.
På denne måten får du mulighet til å bli litt kjent, kjenne på kjemien, evnt booke deg et møte nr 2.
Kl. 11.30 går de som vil videre til mathallen i Barcode hvor vi spiser lunsj, eller bare tar en kaffe. Her er det mulighet for å knytte flere kontakter eller snakke mer.

𝐊𝐨𝐦 𝐬𝐨𝐦 𝐝𝐮 𝐞𝐫, 𝐯æ𝐫 𝐝𝐞𝐠 𝐬𝐞𝐥𝐯, 𝐡𝐚 𝐞𝐭 å𝐩𝐞𝐧𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐧, 𝐛𝐣𝐮𝐝𝐚 𝐩å. 🌳

Følg med

Abonner på vårt nyhetsbrev

Få nyttig informasjon om Walk In The Park