Walk In The Park på Romerike i mai

Bli med på Losby Gods 26.mai kl 09!

Her vil vi starte dagen kl 09 med historisk vandring gjennom godset guidet av direktør, Heidi Fjellheim. Det er bare å glede seg, dette er en opplevelse man sent vil glemme! Etter vandringen går vi sammen i flotte omgivelser rundt godset i grupper og knytter nye bekjentskaper. Etter turene våre skal vi spise en herlig lunsjbuffet sammen med varm og kald mat samt desserter. Drikke kommer utenom!

I fjor var dette eventet veldig populært og det er begrenset antall billetter.

Hent ut billett her: https://legacy.checkin.no/event/223082/walk-in-the-park-nettverkssamling-med-historisk-vanding-paa-losby-gods

Følg med

Abonner på vårt nyhetsbrev

Få nyttig informasjon om Walk In The Park